01

Tehnička rješenja

Web klijent

Sa našim različitim CAS (Customer Automation System) posebno mala i srednja preduzeća sa povećanim brojem pošiljaka imaju odlučujuću prednost u pripremi pošiljaka. Naš  specijalno razvijeni softver za slanje pošiljaka donosi Vam odlučujuću prednost u brzini pripreme slanja kroz visoko informatički podržanu automatizaciju i garantira egzaktno pakiranje i obilježavanje Vaših proizvoda. Inteligentni algoritmi i opsežna upotrebljivost garantuju da priprema i željeno slanje budu prava dječja igra i štedi Vam dragocjeno vrijeme. Integrirano izvještavanje i korisne informacije pomažu u optimalnom planiranju naloga. Za velike kupce i kupce s visokim volumenom postoje dodatni alati za uštedjeti vrijeme, novac i živce. Korištenje referentnog broja pošiljke predstavljaju samo jednu od mnogih, mnogih prednosti.

Kupci koji rade sa našim rješenjima imaju sljedeće prednosti:

  • besplatni softverski paket
  • efikasno upravljanje pošiljkama
  • unos u adresar
  • jednostavna pretraga podataka o adresi i isporuci
  • povijest pošiljaka i dnevni izvještaji
  • označeni paketi
  • vaš logo na etiketama
  • track & trace funkcije
  • online obavijest o preuzimanju robe
  • import iz adresara i podataka o slanju
  • klasifikacija robe
  • i mnoge druge pogodnosti …

Da li ste zainteresirani za rad s našim rješenjima?

Express One Vam pomoću CAS servisa omogućava najnaprednija tehnička rješenja na tržištu Bosne i Hercegovine. Za više informacija pozovite Express One korisnički centar na broj 1311 i provjerite zašto smo brza pošta broj 1 u BiH.

Expedit Instalacija: Preuzmi ovde [.exe]

Praćenje pošiljki

Koristite mogućnost praćenja svoje pošiljke u svakom trenutku ukupnog procesa dostave, i to u realnom vremenu.

E-mail servis

Usluga E-Mail Servis podrazumijeva izvještaj statusnih informacija o vašim pošiljkama u mreži distribucije EXPRESS ONE-a.

SMS Servis

Ova usluga omogućava da se primalac pošiljke pravovremeno obavijesti i da se adekvatno pripremi za prijem pošiljke.

Web klijent

Specijalno razvijeni softver za slanje pošiljaka donosi vam prednost u automatizaciji pripreme slanja.

Telefon Aviso

Elektronska konfirmacija obavljenog poziva dostavljača prema primaocu.

E-mail notifikacije

Automatska digitalna obavijest o prispjeću pošiljke.

Shipping API

Pogodno je prvenstveno za kompanije koje obavljaju pripremu i administraciju pošiljaka u svom programu, a takođe je popularna i upotreba u tzv. WebShopovima.