• Bosanski
  • English
  • Deutsch

CAS – Customer Automation System

CAS: Vi tražite – mi sviramo!

Sa našim različitim CAS (Customer Automation System) posebno mala i srednja preduzeća sa povećanim brojem pošiljaka imaju odlučujuću prednost u pripremi pošiljaka. Naš  specijalno razvijeni softver za slanje pošiljaka donosi Vam odlučujuću prednost u brzini pripreme slanja kroz visoko informatički podržanu automatizaciju i garantira egzaktno pakiranje i obilježavanje Vaših proizvoda. Inteligentni algoritmi i opsežna upotrebljivost garantuju da priprema i željeno slanje budu prava dječja igra i štedi Vam dragocjeno vrijeme. Integrirano izvještavanje i korisne informacije pomažu u optimalnom planiranju naloga. Za velike kupce i kupce s visokim volumenom postoje dodatni alati za uštedjeti vrijeme, novac i živce. Korištenje referentnog broja pošiljke predstavljaju samo jednu od mnogih, mnogih prednosti.

Kupci koji rade sa našim rješenjima imaju sljedeće prednosti:

Da li ste zainteresirani za rad s našim rješenjima?

Express One Vam pomoću CAS servisa omogućava najnaprednija tehnička rješenja na tržištu Bosne i Hercegovine. Za više informacija pozovite Express One korisnički centar na broj 1311 i provjerite zašto smo brza pošta broj 1 u BiH.

 

Expedit Instalacija: Preuzmi ovde [.exe]

 

Close

Track & Trace

Pratite stanje vašeg paketa.
Unesite broj pošiljke

Po referentnom broju
Po broju pošiljke / paketa